Servis

Servis

Na telefonním čísle 739 427 616 je non-stop k dispozici náš servisní pracovník (prvotní komunikace mimo pracovní dobu pouze pomocí sms- Firma, jméno, příjmení, typ vadného produktu, popis problému). Následně budete zpětně telefonicky kontaktováni servisem.

servis

Na této lince je možné sjednávat standardní servisní zásahy u zákazníků, ale také nadstandardní zásahy mimo pracovní dobu, včetně sobot a nedělí. Servisní zásahy je možné objednávat i na emailu servis(zavinac)atmprofi.cz, tento email je obsluhován pouze v pracovní době. Sazba za práci u zákazníka v pracovní době je dle náročnosti a požadované odezvy 550 – 1.800,- Kč/hod, mimo pracovní dobu je účtován příplatek 25 - 50% dle denní doby plus cestovné 16kč/km. Servisní zásah je mimo pracovní dobu bezplatný pouze v případě, že má zákazník s naší společností uzavřenu servisní smlouvu s daným časovým pokrytím.

Záruční servis v pracovní době je bezplatný , mimo pracovní dobu je účtována výše uvedená sazba.

Ceny platné pro naše zákazníky, díla která jsme realizovali- cizí akce příplatek 50% k hodinovým cenám. 

Upozornění: Tato servisní linka je určena pro objednávky servisních zásahů u zákazníka, nejedná se o hot-line. Konzultační činnost provádíme v pracovní době na telefonních číslech 775 226 334.

 

Pracovní doba= pracovní dny 7:00-16:00, mimo dovolené.

V pracovní dny mimo pracovní dobu 7:00-16:00: Příplatek 50% k hodinové sazbě

Mimo pracovní dny a v době dovolených: Příplatek 75 % k hodinové sazbě

Minimálně účtovaná jednotka činí 0,5hod+ 0,5 hod příprava na výjezd.

 Ceny uvedeny bez DPH 21%

 Ceník platný od 10.2024 do vydání nového

Termíny dovolených jsou uvedeny v sekci Novinky- na hlavní stránce, dole. 

Upozornění - většina výrobců tepelných čerpadel, některých kotlů mají podmíněné prodloužené záruční podmínky/ záruční podmínky - pravidelnými ročními kontrolami prokazatelně doloženými- viz Záruční podmínky, záruční listy jednotlivých výrobců, dodavatelů. Záruční doby, záruky- viz záruční podmínky jednotlivých dodavatelů.

Upozornění - upřednostňovány jsou zařízení, kde v minulosti probíhali pravidelné roční servisní kontroly naší firmou- ostatní jsou servisovány  pouze v pracovní dobu a postupně dle pořadníku .

Pravidelné kontroly zařízení, revize kotlů, pravidelné kontroly tepelných čerpadel je lépe plánovat na mimo  sezónní čas = únor÷ květen, v hlavních sezóně bývájí dlouhé časové prodlevy 

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.